Projek JV rumah burung - Pendapatan Selama 40 tahun

Assalamualaikum

Rumah burung 2 tingkat untuk di kongsi.

Modal hanya sekali pendapatan selama 25 tahun. Pembinaan akan di mulakan apabila peratus syer habis dijual. Siapa cepat dia diutamakan.

Maklumat seperti berikut:

1) Modal serendah RM 4000 sahaja.
2) Lokasi Perak.
3) 100 lot untuk dijual. 1 lot bersamaan 0.5%.
4) Perjanjian syarikat dengan syarikat
5) Pendapatan selama 25 tahun
6) Saiz 20kaki x 80 kaki x 2 tingkat
7) Perjanjian RM 500
8) 4 peratus ke atas perjanjian adalah percuma
9) Jangkaan hasil 20kg sarang sebulan selepas tahun ke 6 atau ke 7
10) Boleh diwarisi ke anak cucu
11) Hanya untuk ummat Islam sahaja
12) Segala urusan penyelenggaraan adalah di bawah tanggungan ASTANA SYIFA'.

Hasil pada permulaannya memang sedikit tetapi akan
bertambah dari tahun ke tahun. Jika kita tidak mengubah hidup kita, siapa lagi yang ingin kita harapkan.

Bisnes apakah yang boleh anda labur RM 4000 dan dapat
pulangan sehingga puluhan tahun?

Rebut peluang ini..apatah lagi industri ini bernilai RM 1.5billion setahun di Malaysia.

InsyaAllah, man jadda wa jadda.


Ust Yus
019 343 4590

AIR SARANG WALIT SYIFA'

AIR SARANG WALIT SYIFA'
CARA HIDUP YANG SIHAT

Alat Penggera Rumah MECTTEN- DISKAUN HEBAT

Alat penggera rumah Mecten V-01.

Tawaran diskaun hebat.

Harga asal RM 1500 (Tidak termasuk
pemasangan)

Harga Diskaun: RM 1200 (Tidak termasuk
pemasangan)

Ciri-ciri:

1) Mempunyai siren (Siren luar dan siren dalam)
2) Mempunyai alat remote (seperti remote kereta) untuk keluar dan masuk rumah.
3) Menggunakan sistem trigered magnetic sensor
4) Wireless
5) Menggunakan kuasa 240v
6) Datang sekali dengan 4 magnetic sensor 4 tingkap atau
pintu
7) Warranty selama 6 bulan
8) Buatan Mectten sendiri
9) Qualiti yang baik

Sesuai untuk:
Kawasan
perumahanKawasan Rumah
KedaiRumah burung

Bagi yang berminat boleh hubungi saya di talian 019 655 8840.Hanya bagi yang tinggal di sekitar Selangor, Kuala Lumpur dan Negeri Sembilan sahaja.

Zahir 0196558840

Monday 26 November 2012

Kerana Allah dan Rasul

Assalamualaikum

Ada sahabat-sahabat kita bertanya saya, "En Zahir, bagaimanakah cabaran untuk meningkatkan ekonomi ummat Islam ini"...Berbagai-bagai lagi pertanyaan mereka.

Bagi saya dalam dunia perniagaan dan kehidupan kita ini jika saya tidak ingat akan Allah dan Rasul, rasanya dah lama saya letak jawatan. Impian saya untuk menyatukan ummat Islam seramai mungkin dan melaksanakan ekonomi secara Islam amat sukar jika tiada bantuan Allah swt. Dengan ahli-ahli rakankongsi yang bertambah, amanah yang amat berat saya rasakan di bahu ini.

Pun begitu, terdapat juga yang menelefon dengan pelbagai kata sindiran dan sebagainya. Namun saya yakin, inilah sunnah orang-orang yang berjuang. Saya tahu dan yakin, kekuatan Mectten bertahan sehingga hari ini adalah kerana kekuasaan Allah swt. Mana mungkin saya boleh lakukan semuanya beserta rakan-rakan dalam syarikat ini, tanpa restuNya. Lihat sahajalah cabaran-cabaran dan dugaan. Adakalanya saya rasa terlalu keletihan. Tambahan pula ada anasir-anasir yang cuba untuk memusnahkan rancangan kami.

Namun insyaAllah kami yakin, Allah lah sebaik-sebaik tempat untuk kita merujuk. Dialah sahaja tempat untuk kita mengadu. InsyaAllah walaupun susah bagaimanapun, akan ada pertolongan dari Nya. Saya berdoa agar segala yang kita rancangkan menjadi kenyataan dan segala urusan kita akan dipermudahkan. Moga projek JV yang terbaru akan dapat menjana lagi ekonomi kita semua. InsyaAllah.

Zahir
0196558840