Projek JV rumah burung - Pendapatan Selama 40 tahun

Assalamualaikum

Rumah burung 2 tingkat untuk di kongsi.

Modal hanya sekali pendapatan selama 25 tahun. Pembinaan akan di mulakan apabila peratus syer habis dijual. Siapa cepat dia diutamakan.

Maklumat seperti berikut:

1) Modal serendah RM 4000 sahaja.
2) Lokasi Perak.
3) 100 lot untuk dijual. 1 lot bersamaan 0.5%.
4) Perjanjian syarikat dengan syarikat
5) Pendapatan selama 25 tahun
6) Saiz 20kaki x 80 kaki x 2 tingkat
7) Perjanjian RM 500
8) 4 peratus ke atas perjanjian adalah percuma
9) Jangkaan hasil 20kg sarang sebulan selepas tahun ke 6 atau ke 7
10) Boleh diwarisi ke anak cucu
11) Hanya untuk ummat Islam sahaja
12) Segala urusan penyelenggaraan adalah di bawah tanggungan ASTANA SYIFA'.

Hasil pada permulaannya memang sedikit tetapi akan
bertambah dari tahun ke tahun. Jika kita tidak mengubah hidup kita, siapa lagi yang ingin kita harapkan.

Bisnes apakah yang boleh anda labur RM 4000 dan dapat
pulangan sehingga puluhan tahun?

Rebut peluang ini..apatah lagi industri ini bernilai RM 1.5billion setahun di Malaysia.

InsyaAllah, man jadda wa jadda.


Ust Yus
019 343 4590

AIR SARANG WALIT SYIFA'

AIR SARANG WALIT SYIFA'
CARA HIDUP YANG SIHAT

Alat Penggera Rumah MECTTEN- DISKAUN HEBAT

Alat penggera rumah Mecten V-01.

Tawaran diskaun hebat.

Harga asal RM 1500 (Tidak termasuk
pemasangan)

Harga Diskaun: RM 1200 (Tidak termasuk
pemasangan)

Ciri-ciri:

1) Mempunyai siren (Siren luar dan siren dalam)
2) Mempunyai alat remote (seperti remote kereta) untuk keluar dan masuk rumah.
3) Menggunakan sistem trigered magnetic sensor
4) Wireless
5) Menggunakan kuasa 240v
6) Datang sekali dengan 4 magnetic sensor 4 tingkap atau
pintu
7) Warranty selama 6 bulan
8) Buatan Mectten sendiri
9) Qualiti yang baik

Sesuai untuk:
Kawasan
perumahanKawasan Rumah
KedaiRumah burung

Bagi yang berminat boleh hubungi saya di talian 019 655 8840.Hanya bagi yang tinggal di sekitar Selangor, Kuala Lumpur dan Negeri Sembilan sahaja.

Zahir 0196558840

Wednesday 30 May 2012

Testimoni air sarang burung syifa' depan mata saya

Assalamualaikum

Baru-baru ni saya balik ke Kg Manjoi, kampung halaman saya. Saya bawakan sekali air sarang burung walit syifa' untuk stok di sana. Setibanya saya di sana, saya suruh mak saya meminum secawan air sarang burung walit. Mak saya sudah berumur 65 tahun. Mempunyai penyakit darah tinggi, masalah pernafasan dan jantung. Kalau nak berjalan mengambil serai di halaman rumah pun memang berat katanya.

Selepas minum air sarang burung syifa', adik saya mengajak mak saya ke sebuah pusat beli belah di Ipoh. Pusat beli belah itu antara yang terbesar di sana. Sekembalinya dari shopping tadi, mak saya terkejut dan memberitahu dia merasa hairan mengapa dia mampu berjalan jauh di pasaraya yang besar itu tadi. Saya katakan, adakah dia perasan itu kerana dia minum air sarang burung yang mampu melancarkan pernafasan dan jantung dengan izin Allah. Dia memberitahu memang dia merasai kesannya yang drastik. Alhamdulillah.

Malamnya adik ipar saya pula mencuba meminumnya. Katanya dah 3 minggu batuk teruk. Saya rasa teruk bila mendengar batuknya. Maklumlah sekarang ini batuk dah ada macam-macam jenis. Makan segala jenis ubat pun belum mahu reda. Mungkin faktor cuaca agaknya. Pada malamnya dia minum sebotol dan malam tersebut dia tidur nyenyak tanpa gangguan batuk lagi. Esoknya terus dia ingin beli lagi. Alhamdulillah. Semuanya atas kehendak Allah jua.

Terima kasih pada semua yang telah menjadi pelanggan kami. insyaAllah buat masa ini sambutan yang kami terima dari seluruh Malaysia amat amat mengkagumkan. Cuma ada banyak lagi tempat belum ada stokis. Bagi yang berminat menjadi stokis, kita membuka 2 pilihan.

Yang pertama :

RM 600 - 5 botol 300ml dan 5 botol 750ml

Datang ambil stok sendiri di Pejabat kami


Yang kedua:

RM 1440 - 12 botol 300ml dan 12 botol 750 ml

Penghantaran percuma di sediakan mengikut jadual.



Boleh hubungi saya di talian di bawah

Zahir
0196558840